تکجوی

مرجعی برای آخرین مطالب طراحی سایت فول استک پایتون/جنگو

تکجوی

مرجعی برای آخرین مطالب طراحی سایت فول استک پایتون/جنگو

همیشا وقتی یه مطلبی رو نیاز دارم، اول مسلما سرچ می کنم. اما گاهی اوقات یه مطلب مفیدی برای طراحی سایت رو می خونم، یا جزئیاتش رو فراموش می کنم، یا آدرس سایتش رو گم می کنم و بعدا حتی شده دو، سه روز دنبالش می گردم تا مجددا پیداش کنم. این وبلاگ کمک می کنه دیگه دنبال مطالب تکراری نگردم و تو کارم صرفه جویی زیادی بشه. ممکنه این مطالب دسته بندی شده، به درد شما هم بخوره.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

Python Fire

https://pypi.python.org/pypi/fire

Python Fire is a library for automatically generating command line interfaces (CLIs) from absolutely any Python object.

Python Fire is a simple way to create a CLI in Python.
Python Fire is a helpful tool for developing and debugging Python code.
Python Fire helps with exploring existing code or turning other people's code into a CLI.
Python Fire makes transitioning between Bash and Python easier.
Python Fire makes using a Python REPL easier by setting up the REPL with the modules and variables you'll need already imported and created.

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • محمد خسروی زاده

CLIs

Python

command line interfaces

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی