تکجوی

مرجعی برای آخرین مطالب طراحی سایت فول استک پایتون/جنگو

تکجوی

مرجعی برای آخرین مطالب طراحی سایت فول استک پایتون/جنگو

همیشا وقتی یه مطلبی رو نیاز دارم، اول مسلما سرچ می کنم. اما گاهی اوقات یه مطلب مفیدی برای طراحی سایت رو می خونم، یا جزئیاتش رو فراموش می کنم، یا آدرس سایتش رو گم می کنم و بعدا حتی شده دو، سه روز دنبالش می گردم تا مجددا پیداش کنم. این وبلاگ کمک می کنه دیگه دنبال مطالب تکراری نگردم و تو کارم صرفه جویی زیادی بشه. ممکنه این مطالب دسته بندی شده، به درد شما هم بخوره.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

https://egghead.io/courses/getting-started-with-redux


In this comprehensive tutorial, Dan Abramov - the creator of Redux - will teach you how to manage state in your React application with Redux.

State management is absolutely critical in providing users with a well-crafted experience with minimal bugs.

  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • محمد خسروی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی