تکجوی

مرجعی برای آخرین مطالب طراحی سایت فول استک پایتون/جنگو

تکجوی

مرجعی برای آخرین مطالب طراحی سایت فول استک پایتون/جنگو

همیشا وقتی یه مطلبی رو نیاز دارم، اول مسلما سرچ می کنم. اما گاهی اوقات یه مطلب مفیدی برای طراحی سایت رو می خونم، یا جزئیاتش رو فراموش می کنم، یا آدرس سایتش رو گم می کنم و بعدا حتی شده دو، سه روز دنبالش می گردم تا مجددا پیداش کنم. این وبلاگ کمک می کنه دیگه دنبال مطالب تکراری نگردم و تو کارم صرفه جویی زیادی بشه. ممکنه این مطالب دسته بندی شده، به درد شما هم بخوره.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

https://stackoverflow.com/questions/3224268/python-unicode-encode-error

I'm reading and parsing an Amazon XML file and while the XML file shows a ' , when I try to print it I get the following error:


'ascii' codec can't encode character u'\u2019' in position 16: ordinal not in range(128) 
  • ۹۶/۱۰/۲۴
  • محمد خسروی زاده

Python

ascii

encode

unicode

xml

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی